ZAMAWIASZ I CO DALEJ ?

Tak można odebrać zamówienie osobiście. Prosimy w tym celu skontaktować się z działem obsługi klienta, podać nr zamówienia i ustalić termin odbioru. Zamówienia można odbierać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:30 pod adresem Al. krakowska 22 Janki-05-090 Warszaw.

Dostępne formy płatności można znaleźć na podstronie:

  • PayU
  • IMOJE

Wszystko jest uzależnione od wyboru płatności i kuriera. Do realizacji zamówienia przechodzimy do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty (lub w przypadku płatności przy odbiorze od złożenia zamówienia), więc np płatność klasycznym przelewem opóźni termin realizacji o 2-3 dni. Sama realizacja zajmuje zwykle do 48h. Jednak w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych zastrzegamy sobie prawo do wysyłki towaru w ciągu 5 dni roboczych. A jeśli chodzi o doręczenie to kurier DPD ma 24h na dostarczenie przesyłki a Poczta Polska aż 48h. Więc termin otrzymania paczki może się wahać od 2 do 7 dni roboczych. Oczywiście mówimy tutaj o doręczeniu przesyłek na terytorium RP. Wszystkie możliwe sposoby doręczenia przesyłki wraz z kosztami znajdują się tu https://duuf.pl/koszty-i-sposoby-dostawy/

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie pracują w weekendy.

PRZESYŁKA W DRODZE ?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie „Moje konto” (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia („Przyjęte do realizacji”, „Wysłane” itp.).

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login i nr zamówienia, sprawdzimy co dzieje się z danym zamówieniem/przesyłką.

Kurier ma w obowiązku jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli nie zastanie nikogo w domu to najprawdopodobniej zadzwoni pod podany przez klienta numer i umówi się na dogodną godzinę.

Regulamin prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość zakupionego towaru jest podany na podstronie

Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami mailowo lub telefonicznie i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. Jeśli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na odpowiedni i zwrócimy poniesione koszty przesyłki. Zakupiony towar należy odesłać do nas z wypełnionym Formularzem Reklamacji dostępnym

W przypadku widocznego uszkodzenia np. naruszenia opakowania, przemoczenia itp. przy odbiorze przesyłki, pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera.

ZANIM ZAMÓWISZ

  • najlepiej korzystając z wyszukiwarki, która znajduje się wprawym górnym rogu.
  • przeglądając główne kategorie w menu na górze

Zamówienia można składać wybierając w koszyku opcję „Zamów bez rejestracji”, wówczas nie ma potrzeby zakładania konta sklepowego. Po złożeniu zamówienia konto tworzone jest automatycznie do celów realizacji zamówienia. Złożone zamówienia wysyłane są za pobraniem (koszt dostawy to 15 zł) bądź z przedpłatą (koszt dostawy to 13 zł – kurierem DPD).

Każda transakcja w naszym sklepie jest potwierdzana elektronicznie na wskazany przez Państwa adres mailowy. Nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

Jest to możliwe, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.

Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępnośœci i przybliżonym czasie realizacji zamówienia. W momencie braku towaru, jest informacja o najbliższej dostawie.

Tak można anulować zamówienie. Prosimy w tym celu o kontakt z Biurem Obsługi Klienta email: info@duuf.pl lub tel. +48 531 430 004 i prosimy o podanie nr zamówienia, który przyszedł na email podany podczas składania zamówienia. Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało już wysłane do Klienta. Aby uniknąć tego typu sytuacji prosimy o przemyślane zakupy.