• Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na reklamacje@duuf.pl.

  • Dla Państwa wygody udostępniliśmy wysyłkę reklamacji paczkomatami InPost (przesyłkę nadacie Państwo 24/7 w dowolnym paczkomacie) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL -Odbiór w punkcie

  • Szczegóły oraz instrukcja:

 

order-icon-21627

Formularz reklamacji wersja PDF

dhl Pickups
(Żabka-Biedronka-Shell-Kaufland-ABC Sklep)

DHL -Odbiór w punkcie

  • W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:
  • HNF INVESTMNTS Sp z o.o.
    Al. Krakowska nr 22 Janki 05-090, Warszawa
    z dopiskiem:
    duuf.pl
  • Formularz reklamacji wersja PDF
  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
    • swój login ze sklepu i numer zamówienia
    • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    • pełny adres do wysyłki zwrotnej
    • nr konta i dane do przelewu klienta
    • przyczynę reklamacji lub opis wady
  • TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
  • Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.
  • Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
  • Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
  • Zwrotów można dokonać poprzez nadanie paczki w dowolnym paczkomacie INPOST lub za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i DHL.
  • Skorzystanie przez Klienta z innych form odesłania Towaru w ramach reklamacji niż z wyżej wymienionych, w tym z przesyłki nadanej za pobraniem, jest dopuszczalne wyłącznie po uprzednim ustaleniu takiej formy odesłania Towaru z przedstawicielem Sprzedającego.
  • Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi pod nr tel. +48 531 430 004
  • Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest przesłanie do nas czystego reklamowanego towaru wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar zabrudzony nie będzie podlegał reklamacji. Aby zareklamować towar należy przesłać go listem poleconym lub paczką pocztową (ze względów podatkowych nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem) na poniższy adres:
  • Jednak warunkiem wykonania dobrowolnego prawa zwrotu jest to, że nie używali Państwo produktu, w szczególności w przypadku odzieży i obuwia przymierzyli go Państwo jedynie na próbę, jak w sklepie odzieżowym, i prześlą Państwo produkt w komplecie, w pierwotnym stanie, bez uszkodzeń i w oryginalnym opakowaniu.
  • Konsument może skorzystać z jednej z oferowanych przez Sprzedawcę form zwrotu Towaru: nadanie zwrotu poprzez usługę paczkomatów InPost lub DPD, DHL Polską. Za skorzystanie z jednej z tych opcji zwrotu Towaru zostanie pobrana opłata w wysokości 13-16,99 zł (koszt przesyłki + stała opłata manipulacyjna). O tę wartość zostanie pomniejszona kwota, którą przelejemy za zwrócony Towar. Szczegóły oraz instrukcje nadania są na stronie zwrot.denley.pl. Jeżeli odstąpienie od umowy nastąpiło po wystawieniu faktury elektronicznej nabywca otrzyma fakturę elektroniczną korygującą na co wyraża zgodę.