• Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na reklamacje@duuf.pl.

  • Dla Państwa wygody udostępniliśmy wysyłkę reklamacji paczkomatami InPost (przesyłkę nadacie Państwo 24/7 w dowolnym paczkomacie) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD)

  • Szczegóły oraz instrukcja:

order-icon-21627

Formularz reklamacji wersja PDF

  • W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:
  • HNF INVESTMNTS Sp z o.o.
    Al. Krakowska nr 22 Janki 05-090, Warszawa
    z dopiskiem:
    duuf.pl
  • Formularz reklamacji wersja PDF
  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
    • swój login ze sklepu i numer zamówienia
    • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    • pełny adres do wysyłki zwrotnej
    • nr konta i dane do przelewu klienta
    • przyczynę reklamacji lub opis wady
  • TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
  • Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.
  • Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
  • Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
  • Zwrotów można dokonać poprzez nadanie paczki w dowolnym paczkomacie INPOST lub za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
  • Skorzystanie przez Klienta z innych form odesłania Towaru w ramach reklamacji niż z wyżej wymienionych, w tym z przesyłki nadanej za pobraniem, jest dopuszczalne wyłącznie po uprzednim ustaleniu takiej formy odesłania Towaru z przedstawicielem Sprzedającego.
  • Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi pod nr tel. +48 531 430 004